Neobvyklá auta přímo milujeme. A Citroen 11 Cabriolet Avant z roku 1939 je hodně neobvyklý. Design nás okouzlil a po celý týden, co jsme na něm pracovali jsme neustále nacházeli nové detaily. To se Vám u nových aut už moc nestane.
Jemně tvarovaná karoserie s krásně tvarovanými pastelově lakovanými blatníky, výklopně zadní sedadlo "pro tchýni", řazení na palubní desce a nebo sametově předoucí dvoulitr pod dvojitou kapotou.
Avant byl sice po celolaku, ale i tak zbyl slušný prostor pro vylepšení. Našli jsme spoustu matných míst, škrábance, stopy po broušení. Prostě to, co se u celolaku běžně stane. Zajímavá byla i tloušťka laku, která místy dosahovala až 1200 mikronů.
Nicméně vícekroková renovace laku byla radost - s každou hodinou bylo vidět, jak lak ožívá a dostává lesk a hloubku.
Na podobné auto bychom pravděpodobně zvolili náš oblíbený Swissvax Concorso, ale pan majitel má sice obrovskou lásku ke starým autům, ale zároveň se nebojí moderních technologií.
Proto je Citroen kompletně ošetřený špičkovou nanokeramikou Gtechniq - karoserie, kryt rezervy, pokličky kol, zádveří, skla, střecha i prahy.
Na denním světle Citroen vypadá nádherně - lak přímo září, ale zároveň to ale nevypadá přehnaně nebo nevhodně, i když chápeme, že jsou lidé, kteří by se radši drželi špičkového karnaubského vosku.
S keramikou je vše krásně hladké a bude se velice snadno udržovat. A vzhledem k tomu, že Citroen asi těžko bude někdy parkovat na ulici nebo jezdit v soli, troufneme si říct, že keramika na něm bude už navždy.
Jak se Vám Avant líbí? :-)
Děkujeme panu majiteli za důvěru a přejeme mnoho radosti za volantem!
- Ruční mytí, dekontaminace a odmaštění laku
- Příprava pro nanokeramický povlak
- Tři vrstvy nanokeramického povlaku Gtechniq
- Ošetření skel, litých kol, pneumatik a koncovek výfuku
- Aplikace coatingů na všechna skla a kryty světlometů